Virginia Shea "Nettikett". Näide oma kogemust



( posta-magazine.ru 20201 )

Minu digitaalne etikett sai alguse 2011. aastal, kui lõin oma esimese "Skype" konto. Sel ajal käisin veel teises klassis ja järelikult ei osanud ma õigesti kirjutada. Ja ühel päeval, kui ma chattisin oma sõpraga, tegi ta mulle märkusse. Ta ütles, et on ebaviisakas ja lugupidamatu kirjutada vestluspartneri nimi väikese tähega. Sellest ajast alates näen igas väikese tähega kirjutatud nimes lugupidamatust suhtumist vestluspartnerisse.
 

Minu teadmised digitaalse eetika kohta arvutimängudes jätkusid. Kui arvutimängudes kritiseerisin meeskonnakaaslaste tegevust, kuid tegin samal ajal grammatilisi vigu, ei jätnud nad kasutamata võimalust öelda, et peaksin logopeedi juurde minema. Hiljem õppisin õigesti kirjutama. Ja need, kes ei teadnud, kuidas seda teha, saatsin neid ise logopeedi juurde. 😁

Комментарии

Популярные сообщения