Uus meedia, positiivsed ja negatiivsed küljed

Uus meedia on klassikalisemate meediavormide, nagu TV, raadio ja ajalehed, pärijad. Nendele meediumitele andsid ajalehtede väljaandmise, raadio- või tv sageduste kasutamise load eranditult järelevalveasutused. 

Ajaloo alguses tegeles ajakirjandus eranditult osa publiku teavitamisega praegustest sündmustest ja faktidest. Et veelgi rohkem inimesi meediasse meelitada, hakati uudiseid lahjendama meelelahutusega, nagu Sudoku ja Krasswordid. Meedia üritab neil kahel toolil istuda tänaseni, vähemalt selleks, et nende tööd rahaks teha. 

( iubavyshka.ru )


Teoreetiliselt, et teave jääks objektiivseks, peaks toimetus olema tugev ja sõltumatu ning töötama avalikes huvides. Kuid selliseid väljaandeid traditsioonilises meedias pole. Seetõttu võtab investori rolli meedias endale riik, mis eksisteerib selleks, et ühiskonna hüvanguks ideid ellu viia. Aga see on ainult teoorias. Need, kes sellesse maailmapilti tegelikult ei mahu, surutakse ringhäälingu tagaaeda või võetakse lihtsalt litsentsid ära. Sama on ka USA -s. Peaaegu kogu sealne meedia on rahastatud seotud allikatest. Kuigi tõde on vaatajale endiselt avatum. Publik mõistab, et on kanaleid, mida rahastavad vasakpoolsed, ja on kanaleid, mida rahastavad parempoolsed.

Meedia ja ajakirjandus oleks mänginud oma mänge poliitikutega, kui mitte uusi tehnoloogiaid, mis on muutnud teabe levitamise ja tarbimise reegleid. Aastal 2021 võime juba kindlalt öelda, et absoluutselt igast internetist pärit inimesest võib saada täieõiguslik toimetus. See on eriti ilmne "Telegrammi" näites. Telegrammis ilmusid ainulaadsed väljaanded. See pole lihtne suur uudistesait või grupp, mis loob telegrammis oma filiali ja postitab sama ka teistesse sotsiaalvõrgustikesse. Aga keegi, tavaline inimene või inimrühm, loob oma stiili ja fookusega kanali ning edastab infot sealt .


 intervolga.ru )

Tänapäeval näitab toimetuste populaarsus, et publik pöördub üha enam klassikalise meedia poole. Tänapäeval näitab toimetuste populaarsus, et publik eemaldub üha enam klassikalisest meediast. 

Ja uuel meedial on tõepoolest vaieldamatud eelised nende esivanemate ees. Esimene on uudistele reageerimise kiirus. Kui ilmub mõni uudis, ei pea te seda isegi kontrollima. Piisab kogu teabe kogumisest sotsiaalvõrgustikest ja sellele kommentaaride lisamisest. Ja nüüd on artikkel valmis. Nii töötab tänapäeval suurem osa miniväljaandest. Teine eelis on madal hind, mis tähendab vähem sõltuvust rahastamisest. Te ei pea toitma suurt hulka ajakirjanikke. Interneti -uurimise tegemiseks piisab paarist internetiga kutist. Noh, kolmas eelis, mida pean kõige olulisemaks. See on tagasiside. See on siis, kui postitate uudiseid ja saate oma tellijatelt kohe tagasisidet.

Kuid lisaks paljudele plussidele on uues meedias sama palju miinuseid. Tsensuuri täielik või osaline puudumine on üks peamisi puudusi. Loomulikult on ametlikes allikates tsensuur, kuid paljud sotsiaalvõrgustike kasutajad unustavad sellise komponendi olemasolu ning roppuste, ebamoraalsete fotode ja videotega teave lekib endiselt võrku. Teine negatiivne külg on see, et meedia on liiga noor. Igaüks saab Internetis teavet levitada. Ja sageli pole see täiesti usaldusväärne teave. Hea voog, mis edastab ainult usaldusväärset teavet, on selles voos kadunud. Ja kolmas miinus järgneb kohe teisest miinusest. Seda kaotab kaasaegne meedia inimeste usalduse. Inimesed on sageli eksinud ja neil on vaidlusi, st usaldage seda meediat või mitte.

Usun, et kaasaegne meedia liigub peagi uuele tasemele, kui lahendab oma probleemid, millega tuleb lähiajal tegeleda.


Allikad: 

https://vk.com/@studpressa-plusy-i-minusy-sovremennyh-media

https://journals.indexcopernicus.com/api/file/viewByFileId/405087.pdf


Комментарии

Популярные сообщения